NEW IN: SHOPPING R’DAM

20121022-075720.jpg

20121022-075705.jpg

20121022-075741.jpg

Zoals ik al zei ben ik zaterdag gaan shoppen in Rotterdam en heb ik de ‘hel’ genaamd Primark weer getrotseerd.. Het is een uitkomst voor als je even niet zoveel te besteden hebt, maar ga er nooit op zaterdag heen, want dan wordt je gek. Ik heb snel nog even 2 dingen meegegrist; een col sjaal en een vest met aztec print.
Na de Primark zijn we meteen naar het centrum gegaan om daar verder te shoppen. Daar heb ik nog een paar (fake) Uggs gekocht, normaal vind ik nep Uggs niks, omdat de kwaliteit niet goed is, maar deze zagen er best goed uit. Daarnaast heb ik mijn lang gezochte Vans met luipaardprint gevonden bij de Bijenkorf.

Geef een reactie

