OUTFIT: SUNDAY CHILL

20121021-173342.jpg

20121021-173354.jpg

Vandaag een simpele outfitpost. Ik ben gisteren naar Rotterdam gegaan om te winkelen, was erg leuk, ben ook nog naar de Primark gegaan in de hoop dat ik daar leuke dingen zou scoren, maar dit viel vies tegen. Het was natuurlijk veel te druk op zaterdag en ik vond de collectie ook maar erg matig. Toch heb ik nog wel een paar dingen meegenomen, die zet ik later op de blog. Mijn outfit van vandaag is simpel en lekker warm. Deze parka heb ik een tijdje terug gescoord bij Episode in Amsterdam, er stond ook een Duitse vlag op de arm, die heb ik er maar even afgehaald. Leuk hoor zo’n legerjas, maar die vlag ging me toch net iets te ver. Het is wel een heerlijk dikke parka en gecombineerd met mijn sjaal van Primark ben ik helemaal winterproof.

De luipaardprint Vans is een apart verhaal, want daar was ik al een tijdje naar op zoek. En nu is het natuurlijk niet zo makkelijk om daaraan te komen in Zeeland, dus ik dacht dat moet in Rotterdam wel lukken. Ik zag ze na 10 minuten shoppen staan bij de Coach in Rotterdam Alexandrium, maar dacht, die vind ik vast ook in het centrum, dus ik laat ze nog even staan. Nou niet dus, Men at work had ze niet, de Vans store had ze niet… Toen ben ik door de jongen van de Vans store naar de Bijenkorf gestuurd en daar stond nog 1 paar in maat 40! Dus ik heb ze eindelijk kunnen toevoegen aan m’n schoenengarderobe.

Geef een reactie

