OUTFIT: MY FAVORITE SHIRT

20121019-194359.jpg

Weer eens een nieuwe outfit, met mijn toch wel favoriete shirt. Ik moet proberen om hem wat minder te dragen, maar het shirt van Zara is zo makkelijk en goed te combineren met veel verschillende stijlen en kledingstukken. Het was vandaag heerlijk weer en dus kon ik weer eens wat luchtigers dragen, want eigenlijk ben ik nog helemaal niet toe aan sweaters en laarzen. Verder is het een outfit die vooral bestaat uit veel gecustomizede dingen zoals de Converse sneakers van Spartoo en mijn denim blouse van H&M.

M’n flip-in hair heb ik gekruld met een nieuwe grove krultang die ik gekocht heb. Vind het zo toch wel wat chiquer staan dan dat het gestijld is.

Geef een reactie

