OUTFIT: LADY IN BLACK

20121018-152501.jpg

Het is vandaag een outfitpost met niet al te beste foto’s, maar dat komt omdat ik nog een beetje aan het uitzieken ben en ik het daarom ook niet zo erg vond dat de foto’s niet zo duidelijk zijn. Het rokje ben ik nog steeds erg blij mee en maakt de outfit ook casual-af. Het shirt is van Zara met een rits op de achterkant. De converse sneakers heb gekregen en komen van Spartoo.nl en heb ik zelf gecustomized met studs. De beanie kon ik met dit weer wel weer uit de kast trekken en is echt mijn favoriete ‘kledingstuk’ in het najaar.

Geef een reactie

