WEEKLY DAIRY

20121016-133002.jpg

blij met mn nieuwe haar

20121016-133007.jpg

tja, slecht he.. wel heel lekker..

20121016-133016.jpg

Ik mocht ontvangstdame zijn bij Jazz-a-Delic samen met Kirsten en Anouk

20121016-133023.jpg

het was een leuke avond!

20121016-133033.jpg

Kleding passen bij H&M

20121016-133350.jpg

Ik heb hem weer terug gestuurd.. de verf kwam er na 5 min dragen al af..

20121016-133400.jpg

broodje smos met de vriendjes op school.. mmm

Weer een nieuwe weekly dairy met vooral veel foto’s van afgelopen weekend. Toen was het weer Jazz-a-Delic, dit keer wel in een kleinere vorm, maar dat maakte het niet minder gezellig. Ik was samen met Kirsten en Anouk ontvangstdame, vroeger heb ik dat zelf moeten regelen en nu moest ik er zelf staan, dat was wel leuk🙂.

Verder heb ik nog even kort geshopt in Vlissingen, vind het eigenlijk geen leuke stad om te shoppen, maar ik wilde toch even bij H&M kijken, want de H&M daar is vernieuwd sinds een tijdje. Het zag er in ieder geval een stuk beter uit, want vroeger was dat een soort dump H&M leek het wel.

Ik had een armband besteld van H&M die afgelopen week ook binnen kwam. Het was een prachtige armband, mooie verpakking, dus ik had hem meteen aangedaan. Alleen toen ik hem 5 minuten aan had kwam de verf al van een van de bedels en dat voor  € 39,95. Dus jammer genoeg heb ik hem terug moeten sturen.

Geef een reactie

