HAPPY NEW HAIR!

20121009-213309.jpg

Het was weer tijd voor iets nieuws vond ik en mijn witblonde haar wilde niet meer, het brak af en was best wel onhandelbaar geworden. Dus heb ik gekozen voor flip-in extensions en een bijpassende donkerblonde kleur. Ik ben er heel blij mee al is het heel iets anders. De flip-in extensions zijn ideaal omdat ze makkelijk zijn om in te brengen en het is goede kwaliteit haar. Ik heb mijne gehaald bij Burnys en daar ook mijn haar laten doen. Ze hebben daar sinds kort ook veren voor in je haar, ook heel leuk als je eens wat anders wilt!

20121009-214346.jpg

2 thoughts on “HAPPY NEW HAIR!

Geef een reactie

