OUTFIT: DIERENDAG!

Speciaal voor dierendag ben ik vandaag niet alleen op de foto gegaan, maar samen met mijn dieren. Die verdienen vandaag ook een plaatsje op het internet. Ik draag een trui van Vero Moda in een kleur die we dit najaar heel erg veel zien, burgundy. En daar heb ik mijn lipstick op aangepast. De laarsjes heb ik al vanaf vorig jaar, gescoord in de uitverkoop bij Zara. Ik ben er zo blij mee alleen zit er een knarsend geluid in de hak als ik loop, heel vervelend en de schoenmaker kan het er ook niet uithalen helaas. Jullie nog tips?

Sweater – Vero Moda
Skirt – Forever21
Boots – Zara
Bag – Carmin

Geef een reactie

