VLOG #1: RED LEATHER

Mijn eerste vlog, oftewel videoblog, het is meer een soort test, maar in de video kun je mijn outfit van vandaag zien. Ik vraag me af hoe jullie tegen vloggen aan staan. Vinden jullie het leuker om een outfit via een filmpje te zien dan via foto’s? Ik vind het zelf leuk om te zien, maar het ligt er een beetje aan hoe het gemonteerd is. Sinds kort heb ik Videofyme als app geinstalleerd op mijn Iphone en maak hier ook filmpjes mee die je daar kunt bekijken. Volg je op Videofyme om op de hoogte te blijven van de laatste filmpjes.

Geef een reactie

