MUST-HAVE JASJES VAN GLAMOROUS!

Gisteren vond ik deze leuke jasjes van het merk Glamorous op internet. Het zijn echte must-have jasjes die me doen denken aan de jasjes van Isabel Marant en Mucho Gusto. Vooral het onderste jasje vind ik helemaal te gek. De prijzen van de jasjes zijn gemiddeld, want voor € 129,95 heb je er al 1!
Sinds kort is Lieke van Lexmond het gezicht van Glamorous en hoewel ik het merk al even ken, vind ik de huidige collectie erg mooi. De vorige collecties vond ik wat te veel glitter en glamour, maar deze collectie is erg trendy. Al eens eerder zag je in een post een T-shirt van de huidige collectie voorbij komen die ik ook erg mooi vind.

Voor wie € 129,95 te veel vind voor zo’n jasje, kan een kijkje nemen op abonnement.grazia.nl, want hier is het derde jasje in het zwart voor niet-abonnees van Grazia verkrijgbaar voor € 79,95 en voor abonnees zelfs voor € 69,95 (ex. verzendkosten)!

Geef een reactie

