OUTFIT: FUN & DENIM

Het is met dit weer moeilijk om een outfit te kiezen die ook matcht met de temperatuur, want ’s ochtends is het koud en overdag is het eigenlijk best goed te doen. Daarom heb ik weer voor laagjes gekozen. De jeans heb ik bij H&M gehaald voor 9,95 en hij zit echt heerlijk! Goeie tip dus😉 hij is ook nog verkrijgbaar in andere kleuren. De denim blouse van Mango is ook erg leuk om zonder trui te dragen, want hij is ombre, de kleuren lopen over van donker boven naar licht aan de onderkant. Deze blouse heb ik uit mogen kiezen bij mijn bezoek aan Wehkamp! De andere dingen die ik daar heb gekregen komen later in outfits nog voorbij.

Blouse: Mango
Sweater: Mango
Jeans: H&M
Shoes: Nelly.com
Necklace: H&M
Bracelet & ring: Fashionology

Geef een reactie

