NEW IN: ZARA SHOES, MANGO SWEATER & SUNNIES

Afgelopen weekend was ik een weekendje naar een goede vriendin in Alkmaar. Zij is daar gaan samenwonen en ik ging eens kijken naar haar nieuwe appartement. Toevallig was het ook shoppingnight (winkels open tot 23:00!) en Glamourday die zaterdag dus dat was ideaal. Kortingen overal en de winkels lekker lang open, dus we hebben goed geshopt. Ik heb deze Zara pumps gekocht, ik had ze al eerder gepast, maar toch weer laten staan. Daar had ik spijt van, want mooie stap-schoenen voor € 25,95 is niet veel geld natuurlijk. De sweater is van Mango en de zonnebril ook.

2 thoughts on “NEW IN: ZARA SHOES, MANGO SWEATER & SUNNIES

Geef een reactie

