DE KLEDINGKAST VAN EEN FASHION BLOGGER

Nieuwe suede jacket van Mango, love it!

Mijn pumps collectie!

Nieuwe laarzen voor het najaar van Sacha, mogelijk gemaakt door Wehkamp!🙂

De chaos kast, zou het nodig weer eens uit moeten zoeken

Mijn army jacket van Zara

Twee zelf gecustomizede jasjes!

Lievelings clutches bij elkaar

Accessoires mogen natuurlijk ook niet ontbreken

Opvallende kettingen maken elke casual outfit bijzonder

Lievelingstassen van Carmin en Sacha

Sneaker wedges😀

Close-up van de kleurtjes in m’n schoenenkast

Opvallende jeans bij elkaar

Ik heb al eens wat foto’s van mijn kledingkast online gezet, maar aangezien mijn kast nogal snel wisselt heb ik weer eens nieuwe foto’s gemaakt. En eigenlijk moet ik de kast nog helemaal gaan uitzoeken voor het najaar, want ik breng mijn gebruikte spullen altijd naar de tweedehandswinkel en er is nog een hoop dat weg kan. Schoenen zijn (zoals je kan zien) toch wel mijn grootste verslaving en daarnaast verzamel ik jasjes! Ik kan me bijna niet voorstellen dat er een kleur is die ik niet in m’n kast heb hangen. Leer, fake leer, suede, tweed, army jasjes en nog veel meer hangt er in m’n kast, laatst heb ik ze geteld en kwam ik tot 35! Oeps…
De grijze tas van Carmin heb ik een paar jaar geleden gekocht op Gran Canaria en hij was afgeprijsd van 500 € voor 100 €, ik ben er nog steeds erg blij mee, want hij is van echt leer en die tassen worden eigenlijk alleen maar mooier. De andere tas van Sacha deed me denken aan de Celine bag. Deze tas mocht ik uitkiezen bij Wehkamp.nl samen met het blauwe jasje van Mango en de laarzen met fringes van Sacha.

7 thoughts on “DE KLEDINGKAST VAN EEN FASHION BLOGGER

Geef een reactie

