VERY SEXY BY VERO MODA VERY

€ 219,95

€ 34,95

€ 54,95

€ 24,95

€ 159,95

€ 229,95

De vorige keer dat ik iets poste van Very by Vero Moda was ik al erg enthousiast over deze collectie. Altijd gebruiken ze mooie stoffen en hebben ze veel chique items, Very is ook niet voor niets de luxere collectie van Vero Moda.
Toch komen ze dit seizoen met wat meer sex in hun collectie, door het gebruik van veel leer, kant en transparante delen. De jasjes ben ik echt fan van, maar ik moet mezelf echt verbieden om nog meer jasjes te kopen, want dat is toch wel een zwakte van me. De jasjes liggen ongeveer in dezelfde prijsklasse als de jasjes die je koopt bij Zara, al dan niet duurder.
De tops zijn al een voorproefje op de kleding voor de feestdagen en de bodies zijn bijvoorbeeld perfect te combineren met een hoge kokerrok om het chique te houden.

Geef een reactie

