NEW IN: SNEAKER WEDGES & ZARA TIGER SHIRT

20120923-220015.jpg

Afgelopen vrijdagmiddag was ik even naar Gent gegaan om nog eens wat leuke winkels te checken en ik was al tijden op zoek naar dit shirt van Zara. Had al op de webshop gekeken, maar hij was uitverkocht(op het moment is hij weer aangevuld!). Ik vond hem na 3 keer de Zara te hebben rondgelopen toch ergens op een rek, nog twee stuks en eentje in mijn maat! Blij dat ik was wilde ik een complete outfit shoppen en ben daarna naar de Bershka gegaan, daar vond ik een glimmende legging om eronder te dragen. De sneakerwedges vond ik ook bij de Bershka, ik vond ze echt heel nice, ze lijken best veel op de wedges van Isabel Marant. Het jasje heb ik vorige week uit mogen kiezen bij Wehkamp en is van Mango.

Jacket – Mango by Wehkamp
Shirt – Zara
Legging – Bershka
Sneakerwedges – Bershka

3 thoughts on “NEW IN: SNEAKER WEDGES & ZARA TIGER SHIRT

Geef een reactie

