MUST-HAVE HUB ‘IBIZA’ SNEAKER

 

Ik wilde vorig jaar al graag een paar HUB‘s, alleen pasten ze toen toch niet helemaal bij de rest van mijn garderobe. Nu vond ik deze nieuwe sneakers van HUB, met de naam ‘Ibiza’ en die zou ik toch graag aan mijn garderobe toevoegen. Ze doen me ook een beetje denken aan de Dolfies die ik afgelopen zomer gekocht heb. Deze sneakers zijn met heel veel outfits te combineren, maar zijn het leukste natuurlijk om casual te dragen, onder een skinny jeans met een leuke top en een leren of suede jacket om het af te maken. HUB heeft ook voor het najaar leuke sneakers met bont aan de binnenkant voor de koudere dagen. Kijk voor meer HUB schoenen of voor andere merken op spartoo.nl.

Geef een reactie

