MIJN PRO CITYTOUR NAAR ROTTERDAM


In samenwerking met het creatieve collectief LEYP zijn 11 PRO stores omgetoverd tot unieke winkels. Elke winkel heeft zijn eigen gepersonaliseerde kunstwerken op de muur.
Zelf heb ik een bezoekje gebracht aan de shop in Rotterdam; een ruime winkel met heel veel toffe sneakers van o.a. Converse, Diesel, New Balance en Nike. Daarnaast heeft PRO sport ook twee eigen merken, Ossom en Mazu.

Als je twee van deze stores in 2 verschillende steden bezoekt ontvang je 5 % korting. Voor deze actie liggen er in elke PRO Sport een speciale stempelkaart, met deze stempelkaart kan je maximaal 5 stempels halen bij de unieke PRO stores en in totaal sparen voor 20% korting op een paar schoenen.

De speciale PRO Sport stempelkaart

Koop je een paar schoenen in een van deze stores dan krijg je ook nog een waardebon mee met 20% van de waarde van deze schoenen die je kan gebruiken bij je volgende aankoop.

De najaarscollecties stonden ook bij PRO al in de winkel en dat betekent schoenen inslaan voor de herfst/winter! Ik heb zelf ook een leuk paar gescoord van Converse met een bontvoering, dus heerlijk voor als het straks kouder wordt.
Houdt de website in de gaten, want in de loop van de week heb ik nog een leuke win-actie voor jullie i.s.m. PRO Sport en Mooi PR.

Mijn eigen nieuwe paar Converse van PRO Sport

2 thoughts on “MIJN PRO CITYTOUR NAAR ROTTERDAM

Geef een reactie

