MY NEW TATTOO

Ik heb er heel lang over nagedacht, gewikt en gewogen en uiteindelijk toch besloten om het te doen. Afgelopen vrijdag was het zo ver, de dag dat ik mijn tweede tattoo liet zetten.
Ik heb gekozen voor dit ‘poppetje’, omdat ik iets wilde wat staat voor creativiteit, omdat dat toch wel een rode draad is in m’n leven. Mijn vader is schilder en fotograaf en van vroeg af aan ben ik al bezig geweest met tekenen, ontwerpen en nu vooral met mode en mijn eigen blog. Daarom heb ik gekozen voor deze schets van een modepoppetje.
Ik ben heel erg blij met het resultaat en ben blij dat ik het gedaan heb. Wat vinden jullie van het resultaat?

20120916-170919.jpg

20120916-170959.jpg

2 thoughts on “MY NEW TATTOO

Geef een reactie

