WEHKAMP.NL BLOGGERS EVENT

Samen met nog 3 bloggers (Nienke van modereporters.com, Lara van lararosestyle.com en Suz van fashionisaparty.com) was ik uitgenodigd op bedrijfsbezoek bij Wehkamp.nl om een kijkje achter de schermen te krijgen oftewel een MEET&GREET met het bedrijf en de fashionafdeling. En wat heb ik een super leuke dag gehad daar! Eerlijk gezegd had ik niet gedacht dat het zo’n bruisend en modern bedrijf zou zijn.
Het was een hele reis, want Wehkamp.nl zit gevestigd in Zwolle dus dat was een reisje van 4 uur voor mij, maar het was het zeker waard. We werden ontvangen door 3 mensen van de marketing/pr-afdeling.

Als eerste kregen we een presentatie over het bedrijf, een klein stukje geschiedenis en een uitleg over hoe Wehkamp.nl zichzelf eigenlijk heeft geherpositioneerd. Vroeger was Wehkamp natuurlijk een postorderbedrijf die we kenden van de bekende catalogus, maar nu is Wehkamp de grootste webshop van Nederland.

Er stond een heerlijke high tea klaar voor ons en onder het genot van een hapje en een drankje kregen we een kijkje in de nieuwe najaarscollectie en mochten we zeggen wat we hiervan vonden. Het was een mooie collectie met merken als G-star, Studio Jux, Vila, Vero Moda, Tony Cohen en nog veel meer toffe merken.

foto gemaakt door Nienke van http://www.modereporters.com


Na het bekijken van de collectie zijn we met de auto naar de fotostudio gegaan waar we zagen hoe alle foto’s voor op de website worden gemaakt. Ze hadden een aantal fotostudio’s en een videostudio waar de producten op de foto worden gezet of waar product-promotie-video’s worden gemaakt. Indrukwekkend om te zien dat er hele dagen mensen bezig zijn met het plaatsen van kleding op torso’s om ze op de juiste manier op de foto te zetten, want je wil natuurlijk wel dat de kleding die je thuis krijgt precies hetzelfde is als je op de website hebt gezien.

fotostudio van Wehkamp.nl

Na de foto studio kwam voor ons een leuke verrassing, want we mochten online shoppen bij Wehkamp.nl en een outfit samenstellen die we thuis krijgen gestuurd. Ik heb een hele leuke outfit samengesteld met items van o.a. Sacha en Mango in zwart/bordeaux. Ben heel erg benieuwd hoe alles er in het echt uitziet!

Sorry voor de kwaliteit van de foto’s overigens, ik had helaas mijn geheugenkaart niet bij van mijn camera, dus heb het meeste met mijn Iphone moeten doen.

Geef een reactie

