KLEUR VAN DIT NAJAAR: BORDEAUX

Bordeaux is een kleur die we dit najaar veel terug gaan zien. Hoewel ik nog wel de zomer in m’n bol heb, heb ik gisteren toch mijn eerste bordeaux kledingstuk aangeschaft. Ik vind het een mooie kleur, maar bij mijn blonde haren wat minder, dus 1 of 2 stuks in mijn garderobe vind ik wel genoeg. Het is een echte najaarskleur en we zien de kleur eigenlijk terugkomen in alles; schoenen, broeken, truien en jurken.
Vooral de leren en nepleren jasjes in die kleur vind ik erg leuk, alleen ben je dan wel erg kleur-gebonden. Bij H&M hebben ze zo’n jasje voor 39,95 dus dat is wel te doen en leuk te combineren met de vele bruintinten die we ook gaan zien dit najaar, maar natuurlijk ook lekker makkelijk met zwart.

Wat vinden jullie van de kleur?

One thought on “KLEUR VAN DIT NAJAAR: BORDEAUX

Geef een reactie

