SHOPPEN IN KNOKKE

Gisteren zou ik naar het strand gaan met een vriendin maar toen het weer een beetje betrok besloten we om door te rijden naar Knokke en daar wat te gaan winkelen en een drankje te drinken. Knokke is altijd leuk om eens rond te kijken, al is het wel een enorm luxe oord. De Maserati’s en Porsches vliegen je om de oren en de meeste winkels ga ik niet in omdat die niet echt bij mijn budget passen. Maar we vonden wel een leuk winkeltje waar je allerlei armbandjes had, neonkleurtjes, doodshoofdjes en nog veel meer. Daar was het wel redelijk betaalbaar en dus heb ik een armbandje meegenomen. Toen zijn we toch terecht gekomen bij de H&M en daar heb ik nog een paar hakken gescoord waar ik heel blij mee ben. Ze zijn perfect te combineren met een casual outfit of gewoon onder een jurkje.

Geef een reactie

