WEEKLY DAIRY

ijskoffie doen met het warme weer van afgelopen week

dancetour Goes met vriendinnetjes

sangria’tje

tapas bij Beachhouse 25, heerlijk!

avondje beachhouse

Lekker dagje aan het strand

Nieuwe oorbellen van Betty Johnson

Dancetour Goes was ondanks het weer een super feestje!

Het heeft even geduurd, maar ik heb weer een nieuwe weekly dairy. Afgelopen week heb ik mede door het lekkere weer wat minder gepost en even ervan genoten. Ik ben een aantal dagen naar het strand gegaan en heb ’s avonds lekker gechillt aan de kust. Onze vaste stek is toch wel Beachhouse 25 geworden in Breskens, een superleuke strandtent, heerlijke tapas en een fijne sfeer. Ik hoop dat het komende week ook nog een beetje lekker weer gaat worden, dan kunnen we weer richting de kust rijden. Afgelopen weekend was het dancetour in Goes en daar ben ik met vriendinnen naartoe geweest. Aangezien ik niet van plan ben op vakantie te gaan deze zomer wil ik toch iets vaker dit soort feestjes bezoeken, helaas kwam er nog een enorme bui over, maar dat mocht de pret niet drukken. Tegenwoordig moet je er al vanuit gaan dat je je poncho mee moet nemen naar een festival. Met mijn moeder ben ik zaterdag ook nog even naar Goes gegaan en daar stond een vrouw met een stand met sieraden. Ze had heel veel van Betty Johnson, echt een ontzettend leuk merk met oorbellen met pumps, cupcakes en skulls eraan. Daarbij had ze hele leuke bijpassende kettingen en armbanden. Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken. Ze zit elke zaterdag(tenzij het regent) voor een kapsalon in de Lange Kerkstraat.

Geef een reactie

