ZARA NAJAAR MUSTHAVES

Wat ben ik blij dat ik wat extra werk deze vakantie, want wat ziet de nieuwe collectie van Zara er super uit! Ik zat gisteren eens rond te kijken en ik wil eigenlijk alles wel hebben. Maar ik heb een wishlist gemaakt met dingen die ik het liefst wil hebben en hopelijk kan ik dit najaar heel mijn lijstje afgaan.

1. Leren jack(liefst met studs)
2. Army jack
3. Pumps met studs
4. Panterprint broek
5. Zwarte leren tas

Wat zijn jouw favorieten dit najaar of wat wil jij absoluut aanschaffen?

 

2 thoughts on “ZARA NAJAAR MUSTHAVES

Geef een reactie

