AIFW: TONY COHEN

Gisteren was ik aanwezig bij de show van Tony Cohen op de Amsterdam Fashion Week. Ik kon nog naar een aantal shows, maar helaas had ik ook al tickets voor Extrema Outdoor dus ben ik daarheen gegaan zaterdag. Dat was (ondanks de regen) ook erg leuk overigens!

Maar meer over de show van Tony Cohen, echt prachtige stoffen en elegante kleding. Onder andere Kim Feenstra liep mee in deze show, zij droeg aan het einde een prachtige lichtbruine jurk afgezet met steentjes in een V-hals voor en achter. Een van de pronkstukken van de show vond ik een neon gele lange jurk, deze werd gedragen door een model met een donkere huid waar dit echt heel mooi op uit kwam.

Ik was naar de show gegaan met een vriendin van mij, Laura en het was een hele leuke middag. Victoria Koblenko heb ik ook nog op de foto gezet, omdat ik haar outfit echt gaaf vond.

2 thoughts on “AIFW: TONY COHEN

Geef een reactie

