DAILY DAIRY

Gisteren was een rustig dagje, geen werk, mooi weer en dus ben ik een eindje gaan lopen. Ik ben niet altijd blij dat ik in Zeeland woon, maar met dit soort weer vind ik het toch wel heel lekker. Ik moet 2 minuten lopen en dan ben ik aan de zee.  Ik heb een tijdje terug mijn blouse gecustomized door studs en spikes erop vast te zetten en ik heb hem nu nog wat verder bewerkt met stukjes stof die ik erop genaaid heb. Vind het resultaat wel tof geworden.

Mijn outfit van gisteren was makkelijk en afgestemd op mijn stukje wandelen, een topje van Catwalkjunkie, jeans van Mango, schoenen van Vans.

5 thoughts on “DAILY DAIRY

Geef een reactie

