GOUD, LAK EN LEER; DE NAJAARSCOLLECTIE VAN RIVER ISLAND

Goud, zwart, lak en leer, dat is kort samengevat de nieuwe najaarscollectie van River Island.Ik ben altijd wel fan van River Island, maar deze collectie is echt helemaal mijn ding. Vooral de lak-set en de blauwe laarsjes wil ik zeker aan mijn eigen collectie toevoegen😉. De collectie is sexy, stoer en een beetje gewaagd, maar niet over-the-top. Zoals vaker doen de collecties van River Island me altijd denken aan een goedkopere variant van die van Versace.

Geef een reactie

