OVERVOLLE WEEKLY DAIRY!

cocktailtime!

clouds in the morning

outfit met mn nieuwe Mango jeans

toch maar eens m’n nieuwe pumps van H&M aan doen.. is niet op te lopen..

heerlijk dessert gemaakt door mama

outfitpic

baal dat ik dit jasje heb laten hangen bij H&M

mn yellow-claw-outfit

met mn vriendinnetje Annelies klaar om te gaan stappen!

nieuwe armbandjes, shamballa!

m’n eigen gecustomizede blouse!

bij CAUSE in de Melkweg!

Mijn nieuwe weekly dairy en dit was echt een heel druk, maar leuk weekje, vorige week begon eigenlijk op woensdag met een dagje Amsterdam met Benjamin. We hebben lekker geshopt en door Amsterdam gestruind en ’s avonds zijn we met vrienden naar CAUSE hiphopfestival geweest in de Melkweg, echt een topdagje!
De dag erna ben ik met een vriendin naar Breda geweest naar Yellow Claw in Kerkplein. Was superleuk alleen wel enorm druk en warm. En toen was het nog niet genoeg en had ik vrijdag een barbecue en dat werd ook weer erg laat, maar was heel gezellig. Toen heb ik besloten om zaterdag maar een avondje thuis te blijven. Afgelopen maandag ben ik naar Antwerpen gegaan, want de Sale was begonnen! Wel super druk natuurlijk en daardoor had ik soms zoiets van ‘deze sla ik maar even over’. Maar ondanks de drukte heb ik toch nog wel een paar leuke dingen gescoord(later op de website).

Geef een reactie

