PREVIEW: PRIMARK AUTUMN COLLECTION

Het is eigenlijk nog veel te vroeg maar ik zag de najaarscollectie van Primark en kon hem jullie toch niet onthouden. Wat ik het eerste dacht toen ik de collectie zag dacht ik, oudbollig, bruin, en niet sexy. Ik ben normaal gesproken echt altijd enthousiast over de Primark collecties en vooral over de prijzen, maar ik kan er nu niet echt warm van worden. De kleuren doen me ook veel te veel denken aan de jaren 70, waar ik niet heel erg fan van ben. De accessoires daarentegen vind ik wel erg mooi, de schoenen (sneakers met sleehak) vind ik top en zeker voor 18 euro! De bijpassende bruine shopper vind ik ook erg leuk.Wat vinden jullie? Hot or not?

Coat €40, Curved Hem Knit Jumper €14, Pintuck Blouse €15, Tweed Trousers €15, Stack Heel Ankle Boot €20

Neon Marl Snood €7, Neon Marl Bobble Hat €4, Polo Neck €6

Check Shirt €9, PU Collar Blazer €27, Zip Tartan Trousers €17

Print Peplum Dress €15, Polo Neck €6, Stiletto Court €12, Tights €2, Tassle Earrings €3

Pretty Biker Jacket €35, Polo Neck €6, Angora Blend Crew Neck Jumper €14, Jacquard Trousers €17

Check Crew Jumper €14, Pencil Skirt €11, Bow Stiletto €15, Lime Stone Necklace €5

Print Blouse €13, Print Skirt €15, Ankle Boots €12, Tights €2, Braid Handle Tote €14

Crochet Collar Blouse €13, Heart Spin Jumper €14, Houndstooth Coat €35, Coloured Skinny Jeans €15, Slouch Tote €12, Limited Edition pumps €13

Woodland Cardigan €14, Tie Neck Print Blouse €13, Tweed Trousers €15, Limited Edition Bucket Bag €23, Wedge Boot €18

Grid Stitch Jumper €14, Polo Neck €6, Jacquard Trousers €17, Toe Cap Stiletto €12, Colour Block Clutch €9, Lime Stone Tassle Earrings €3

Mirror Print Blouse €15, Check Pencil Skirt €13, Geo Drop Earrings €1.50

Colour Block Jumper €14, Polo Neck €6, Navy Coat €35, Polka Dot Trousers €15, Toe Cap Stilettos €12

Metallic Bomber Jacket €23, Purple Shimmer Pencil Skirt €15, Limited Edition Studded Clutch €11, Tights €3

2 thoughts on “PREVIEW: PRIMARK AUTUMN COLLECTION

  1. Ik ben het echt met je eens. Ik vind de accessoires en schoenen super leuk, maar de kleding zelf valt me heel erg tegen. Het colorblocken wat echt totaal fout gaat, de printen en de kleuren matchen (&mixen) niet op een goede manier. Voor mij wordt t in de herfst toch maar eventjes geen tripje naar de primark dan maar (behalve voor de accessoires die ik wel heel erg leuk vind!)

Geef een reactie

