WEEKLY DAIRY!

Een nieuwe weekly dairy van mijn eerste officiele vakantieweek. Het is zo’n raar gevoel dat ik nu opeens 3 maanden eigenlijk vrij ben, natuurlijk werk ik wel wat tussendoor, maar toch heb ik echt lange tijd vakantie. Afgelopen week ben ik met mijn opa en oma gaan shoppen in Goes. Goes is niet heel bijzonder qua winkels maar wel altijd gezellig en ik heb toch best wat leuke dingen gevonden. We hebben lekker geluncht bij ‘De Landbouw’ en bovenstaande neon tasje gescoord.

Dit weekend waren het de havendagen in Terneuzen, als Zeeuwsch-Vlaamse moet je daar toch eigenlijk wel bij zijn, ook al worden de artiesten elk jaar minder. Jongeren zitten nu eenmaal niet te wachten op George Baker en Willeke Alberti, maar laten we hopen dat dit in de toekomst nog wat gaat verbeteren. Verder heb ‘k het prima naar m’n zin gehad, vrijdagavond in de tent, gekeken naar de roeiwedstrijden en gisteravond een super dubstepfeestje gehad in de PIT!

Niet zoveel fashion deze week, maar was toch een topweekje. Komende week wordt ook weer top, want dan ga ik naar CAUSE in Amsterdam en donderdag naar Yellow Claw in Breda!

Geef een reactie

