NEONYELLOW PURCHASES

Vandaag ging ik een dagje shoppen met mijn opa en oma. Dat was alweer lang geleden. En opa en oma zouden opa en oma niet zijn als ze niet iets cadeau willen geven🙂 Ik had mijn oog al laten vallen op deze geweldige neon clutch bij Studio Blique in Goes. Ze hadden ook bijpassende riempjes en niet alleen in het geel, maar ook in roze, oranje en groen! Superleuk allemaal maar ik had de Vans in neongeel ook al zien staan dus ik had de combinatie in mijn hoofd al gemaakt😉. Ik vroeg of de verkoopster het tasje uit de etalage wilde halen voor me en ze zei toen meteen, ‘mevrouw, dat is wel nieuwe collectie dus daar zit geen korting op’, maar daar ging ik al van uit. Dus wij naar de kassa en mijn opa zei voor de grap nog een keer, zit er geen korting op mevrouw? ‘Nee meneer dat is nieuwe collectie’. Toen scande ze de prijskaartjes van het riempje en de clutch en bleek dat er dus wel korting op zat, 50%! Haha ideaal natuurlijk, want ik moet zeggen dat ze wel redelijk aan de prijs waren, maar het is dan ook echt leer. Later ben ik de Vans nog gaan halen bij Coach. Supercombinatie al zeg ik het zelf!

One thought on “NEONYELLOW PURCHASES

Geef een reactie

