CLUTCH TO DIE FOR

Mijn vriendinnen zeggen wel eens dat ik te veel luipaardprint in mijn kast heb, maar ik heb het eens bekeken en het valt eigenlijk best wel tegen. De laatste jaren heb ik veel dingen ook weer weg gedaan. Elke week of om de paar dagen check ik even de nieuwe items in de Zara webshop en vandaag zag ik deze mooie clutch staan. De clutch is 79,95, dus wel wat aan de dure kant, maar ik vind het echt wel een gave tas die je ouftit meteen afmaakt. De studs zijn op dit moment niet meer weg te denken in het huidige modebeeld dus ook deze clutch is er mee afgezet.

Geef een reactie

