WEEKLY DAIRY

ready for a night out

sushi op het werk

ijsje op de zondag

vogeltje, was uit z’n nestje gevallen, arm beestje..

witte chocolade likeur.. hmmm

zelf gecustomized jack

mijn modegeschiedenis bovenhalen voor een uitzending op omroep zeeland

avondje aan de zeedijk

klaar om Nederland aan te moedigen, heeft weinig geholpen..

Mijn weekly dairy van deze week staat weer online. Met deze week veel oranje eigenlijk, al heb ik er maar 1 foto van, want het heeft niet zo heel veel geholpen. Ik heb een Bavaria en Supertrash jurk maar uiteindelijk heeft de vrouwelijke support ook niet echt geholpen, jammer genoeg. Verder heb ik opeens vakantie.. ja toch wel raar, maar ook wel lekker want des te meer tijd kan ik gaan stoppen in mijn website en dus meer updates! Ik heb begin vorige week een jasje gecustomized met studs die ik online bij Large had gekocht. Het is nog niet helemaal af maar wordt wel gaaf vind ik. Verder spreken de foto’s eigenlijk weer voor zich, that was my week.

Geef een reactie

