EK-JURK: SUPERTRASH VS. BAVARIA!

Vanavond is het zover, de confrontatie tussen Nederland en Duitsland op het EK. En wij vrouwen moeten Oranje natuurlijk wel steunen en daarvoor is er een ruime keuze dit jaar op de markt qua jurkjes.
Ik heb de (volgens mij) twee leukste jurkjes uitgekozen om eens te beoordelen op draagbaarheid, materiaal en natuurlijk op het uiterlijk van de jurkjes.

‘SUPERTRASH WINNING WAYS DRESS’
Als eerste heb ik het Supertrashjurkje gepast. Supertrash heeft twee jaar terug de Bavaria jurk ontworpen en vond nu ook dat ze niet achter konden blijven. Ik vind het een erg leuke jurk, vooral omdat hij op verschillende manieren te dragen is(strapless, met 1 mouw, 2 mouwen, halterjurk etc.), dus wat dat betreft is er goed over nagedacht. Ondanks dat bijna iedereen in deze jurk loopt tijdens dit EK kan je ‘m toch op je eigen favoriete manier dragen. Qua materiaal ben ik niet helemaal te spreken over de jurk, omdat de stof zo dun is dat je er eigenlijk doorheen kan kijken(dit vinden de mannen vast niet erg), maar voor ons vrouwen is dit toch niet helemaal ideaal. Je moet echt rekening houden welke Bh je eronder draagt of vooral welke string en legging/panty. Het uiterlijk van het jurkje vind ik zoals ik al zei erg modieus en de details aan de mouwen zijn ook erg leuk (rood,wit,blauw).

Ik heb de jurk zelf op de webshop besteld, maar bij mij is hij tot op heden nog niet bezorgd dus ik heb hem van ellende toch bij de dichtstbijzijnde Albert Heijn moeten halen waar ze hem nog op voorraad hadden. Dat vond ik wel een slechte zaak, want als je iets aanbiedt moet je het ook kunnen leveren.

‘BAVARIA V-DRESS’
Dan natuurlijk de Bavaria-jurk ontworpen door het designerduo Spijkers&Spijkers. Ik vind de draagbaarheid sowieso erg goed, er is goed over gedacht dat er hier vrouwen met maatje 34, maar ook vrouwen met maatje 42 in moeten passen en daarom is de jurk op de heupen blauw(donker=camouflerend) en bij de buik is de jurk iets wijder. Dit is voor slanke vrouwen dan misschien weer iets minder, maar goed je kan niet alles hebben natuurlijk bij een one-size-fits-all-jurk. Het materiaal vind ik echt super en beter dan die van Supertrash, sowieso is de stof een stukje dikker en de kleuren zijn mooier(feller). Het uiterlijk van het jurkje vind ik erg leuk, een modieuze ‘print’ en de ‘V’ van Victory is ook erg leuk verwerkt in de jurk. Er is over nagedacht. Maar het uiterlijk algeheel, ook het model van de jurk meegenomen vind ik dan weer wel wat minder dan de Supertrash-jurk.

CONCLUSIE
Ik heb geen echte winnaar en wissel de jurkjes zelf gewoon af😉 Maar qua uiterlijk vind ik de Supertrashjurk wat mooier en qua draagbaarheid de Bavariajurk wat comfortabeler. Voor welke jurk zouden jullie gaan?

De jurkjes zijn beide verkrijgbaar voor € 9,99. Die van Supertrash(als nog op voorraad) bij de Albert Heijn en via de webshop online en die van Bavaria(als nog op voorraad) via de webshop en in de drankenhandel en Albert Heijn.

4 thoughts on “EK-JURK: SUPERTRASH VS. BAVARIA!

  1. Ha, ik heb ze ook alletwee en ik geef toch de voorkeur aan de Supertrash jurk. Ik heb bij een winkel in Tilburg ook nog een hele leuke gezien, kijk maar maar eens bij Mevr. Vermeer op internet, rood wit blauw en een oranje ceintuurtje…..

  2. Hoi, ook ik heb ze beide. op zich zijn ze leuk maar er zijn er zoveel van dat zowat iedereen er meer loopt. Onlangs heb ik bij fangirls.nl een fashionable collectie gevonden en als je niet met de massa mee wil doen kan je je nu echt onderscheiden.

Geef een reactie

