TREND: FEATHERS EXTENSIONS

Het is een nieuwe trend, doet me denken aan Pocahontas en ik vind het echt heel mooi, de feather-extensions! Ik heb het al bij een paar bloggers gezien die het zelf geprobeerd hebben en ik ontdekte een tijdje terug de Facebookpagina Feathers&tattoo’s waarop we het werk kunnen zien van Mignon de Seriere du Bizournet, zij tattoeert en zet deze toffe veren-extensions. Je kunt op verschillende websites ook zelf de veren bestellen en de ringetjes waarmee je ze kan bevestigen.Mocht je het proberen, stuur me even een foto😉 Leuk om te zetten op de website.

One thought on “TREND: FEATHERS EXTENSIONS

Geef een reactie

