OUTFIT: NEON ACCENTS

20120601-081521.jpg
De neontrend moet ik toch een beetje aan wennen, het doet me denken aan 10 jaar terug toen iedereen met neon fluoriserende naveltruitjes liep en dat beeld moet maar eens gewist worden. De neon kleding en accessoires die nu te vinden is in de winkels is een stuk leuker en beter te combineren.
Ik heb voor m’n verjaardag rode Allstars gekregen. Ben ik echt heel erg blij mee want die kan je zowat met alles combineren, het rokje heb ik bij H&M gescoord voor 10,-! Heel tof rokje alleen niet als er windkracht 6+ staat buiten😉.

skirt; H&M, blouse; Bershka, necklace; H&M, sneakers; All Stars

2 thoughts on “OUTFIT: NEON ACCENTS

Geef een reactie

