WEEKLY DAIRY

Nieuwe short van de Zara!❤

armbandjes ontworpen, wil je er ook eentje? mail even naar info@fashionjunky.nl

Aan de Desperado’s op het strand, beter kan niet!

En ook nog een flesje Prosecco

Al m’n kadootjes!

Blij met m’n nieuwe Fashionology sieraden

Zelf cupcakes gemaakt voor m’n verjaardag

En ook nog wat cupcakes gehaald bij de bakker

🙂

Het was zulk heerlijk weer, dus de maxidress kon weer aan

Huiswerk maken doe je op scho.. Nee! Op het terras😉

wachtend op de bus met een ice cappuccinno en de Stars

M’n nieuwe armband van Vanillia

Feestje!

Een hele volle dairy, want afgelopen Pinksteren was ik jarig en daarom hield ik zaterdag een tuinfeest. Overdag heb ik voorbereidingen getroffen met m’n beste vriendinnetje Anne. We hebben cupcakes gebakken, andere hapjes gemaakt en welkomstdrankjes klaargezet. Ik heb heel veel leuke kadootjes gehad van iedereen😀 Twee mooie kettingen van m’n vriendinnen, eentje van Zara (Afrika geïnspireerd) en een zilver/transparante van de H&M, superblij mee! Ik heb ook een bon voor een tattoo gehad, dus nu moet ik er toch echt aan gaan geloven😉. Het was heerlijk weer dus gisteren heb ik mijn verjaardag gevierd op het strand, beter kan niet!

Ik heb zoals je kunt zien armbandjes ontworpen, dus als je interesse hebt, stuur me even een mailtje via info@fashionjunky.nl. Ze zijn 7,95 p.s.

2 thoughts on “WEEKLY DAIRY

Geef een reactie

