DIY PROJECT: JEANSJACK MET STUDS

Jullie zagen al eerder mijn nieuwe spijkerjackje in een glimp voorbij komen, maar ik wilde mijn (simpele) DIY project toch nog even laten zien. Ik vond dit jasje van Lee bij de tweedehandswinkel voor 10,- , superkoopje! En juist doordat hij gedragen was en gewassen, heeft hij een ‘gebleekte’ look wat ik zo leuk vind. Ik ging op zoek naar grote vierkante studs, maar deze heb ik nog nergens kunnen vinden alleen op Large.com, maar hier betaal je even veel verzendkosten als dat je voor de studs betaald dus dat vond ik een beetje zonde. Bij de hobbywinkel vond ik de star-studs die ik er nu opgezet heb op de schouders en twee op het boord. Ik ben helemaal blij met m’n nieuwe jasje iig!

Do It Yourself-Needs:

– Spijkerjack
– Studs (stars, vierkant, spikes)
– Tornmesje (om de achterkant van de studs dicht te buigen)

Geef een reactie

