WEEKLY DAIRY

vintage shoppen bij de Kledij in Middelburg

lunchen in Middelburg met mama bij de Gouden Bock

Tijdens het vintage shoppen vond David deze gave jas

modeshow gelopen tijdens de ladiesnight bij Fitline

jeansjack gevonden voor 10,- en gecustomized😉

Weer helemaal witte haren🙂

aan school werken in St. John in Middelburg

zelf pannenkoeken gebakken

Mijn Vagabond-schoentjes

wat is m’n haar wittt

Deze week was erg druk, modeshow lopen (wat erg leuk was!), vintage geshopt in Middelburg en m’n haar weer wit geverfd. Al is er van m’n haar niet veel meer over, dus waarschijnlijk moet het nu wel echt kort geknipt worden😦 I hate! Maar er zit niet veel anders op. Ik heb twee middagen vintage winkeltjes in Middelburg afgestruind voor het perfecte spijkerjack en heb er eentje gevonden die wel in de buurt komt, een jasje van Lee voor 10,-! Ik heb hem zelf wat gecustomized met star-studs, maar ik wil eigenlijk nog meer eraan veranderen d.m.v. vierkante studs. Ik was met David en Hugo aan het shoppen en David vond (zie hierboven) een gave soort legerjack.

Wil je dagelijks m’n foto’s volgen? Voeg me dan toe op Instagram via FashionjunkyNL.

Geef een reactie

