MODEMEISJES LANCEREN EK-JURKJE

Ik was heel blij dat ik het Bavaria jurkje voor het EK in m’n bezit had, maar toch vind ik de pasvorm(weer) niet top. Ik snap dat het gemaakt is in one-size en dus voor iemand met een maatje meer ook goed moet zitten, maar toch vind ik het niet helemaal je-van-het.

Maar voor alle meiden die het daar mee eens zijn is er nog hoop want de Modemeisjes met een missie, Maria Tailor, Josh Veldhuizen en Tamara Elbaz hebben ook een EK-jurkje ontworpen! In samenwerking met modeketen Lake Side lanceren ze een strapless oranje jurkjes met zilveren rits. De EK-jurk is naast de collectie die de modemeisjes in april lanceerden verkrijgbaar op de webshop van Lake Side en in 90 winkels. Normaal kost het jurkje 59,95, maar in de periode rondom het EK is hij verkrijgbaar voor 25 euro.

One thought on “MODEMEISJES LANCEREN EK-JURKJE

Geef een reactie

