WEEKLY DAIRY

Jill Sander shoes bij de tweedehands winkel ’t Kanten Brocantje..

Mezelf verwend bij Baci Lingerie

Ik heb hem! De Bavaria V-dress van Spijkers&Spijkers

Komende vrijdag Ladiesnight bij Fitline, ik moet modeshow lopen

Bevrijdingsfestival Vlissingen was echt top!

Met Iris bij het bevrijdingsfestival!

het ging los bij Dj Hardwell

Aarbei-ontbijtje

Heb sportief gedaan deze week, voor de verandering😉

Brood met pesto, uit, tomaat en kaas mmm

de Kreek..

Heel leuk broekje bij The Sting, maar dat kan ik ook wel zelf maken denk ik😉

Weer een nieuwe weekly dairy. Afgelopen week had ik vakantie, die is eerlijk gezegd voorbij gevlogen. Wel heb ik allemaal leuke dingen gedaan. Ik heb gewinkeld, maar eigenlijk vrij weinig gekocht. Ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd niet zo goed kan vinden in de winkels, ik vind de combinatie van de vele fluorkleuren met de vele pastelkleuren die overal hangen niet echt een toppertje. Het is echt OF OF en dus heb ik eigenlijk niet veel gekocht.
Zaterdag ben ik naar het bevrijdingsfestival in Vlissingen geweest, het weer zat niet echt mee, maar toch vond ik het echt een topeditie. Dj’s Nicky Romero en Dj Hardwell waren echt heel goed en we zijn lekker los gegaan.
Afgelopen donderdag ben ik naar het Kanten Brocantje geweest(tweedehands winkel in Terneuzen) om mijn kleding te brengen die ik niet meer draag. Toen werd ik gevraagd om vrijdag mee te lopen met een modeshow tijdens een ladiesnight, erg leuk🙂 (zie flyer!). Een paar weken terug vond ik nog Prada’s bij het winkeltje en nu een paar leuke Jill Sanders in maat 39,5 voor een prikkie!

Geef een reactie

