TREND: SNEAKER WEDGES

oranje: Ash, bloemen: Manas, licht suede: Manas, zwart: Ash

Vanaf dat de Isabel-Marant variant op de markt kwam ben ik dol op de sneaker-wedges. Ik heb een tijdje terug een paar gekocht, maar toen ik deze thuis kreeg vond ik ze toch een iets te hoog transformers-gehalte hebben omdat ze zwart lak waren dus heb ik ze terug gestuurd. Nu heb ik wel een aantal mooie gevonden van Ash en Manas. Ik vind vooral die van Manas met de bloemen heel leuk en waarschijnlijk lopen ze ook heerlijk. Ideaal om de een sneaker te hebben die daarnaast ook nog hip en modieus is en ervoor zorgt dat je dezelfde houding krijgt als dat je hakken draagt.
Deze sneaker-wedges kan je vinden op Spartoo.nl en daarnaast vind je er nog veel meer schoenen en tassen!

Geef een reactie

