WEEKLY INSPIRATION

Ik ben altijd op zoek naar inspiratie op internet en tegenwoordig wordt het steeds makkelijker met social media als Pinterest, Instagram, Flickr en Tumblr. Je typt je zoekwoord in en vind de mooiste platen van beauty, fashion en andere ontwerpen die je interesseren. Ik ben sinds kort ook actief op Pinterest, een nieuwe community waar je je favoriete afbeeldingen kunt delen met vrienden en bekenden en onbekenden.

Ik vond deze mooie plaatjes die een aantal trends van de afgelopen tijd goed laten zien; dye-trend, mint-trend, fluor-trend, bloemenprint-trend en nog een aantal. Af en toe zal ik wat posten van mijn database aan inspiratie-foto’s.

Geef een reactie

