WEEKLY DAIRY

even de website bekijken op de Ipad van 'n vriendin

Jazz-a-Delic! Dit was m'n outfit😀

Stiletto run in Terneuzen, polderglamour😉

Vriendin en ik zijn klaar voor Jazz-a-Delic met onze drankmunten

Rondje lopen over de zeedijk met mama

Etentje omdat opa 80 werd, we houden van biefstuk😉

Maar een nieuwe radio gehaald, oude was gejat

M'n jazz-a-delic kapsel🙂

avondje Vie!

Een redelijk volle weekly dairy weer deze week. Het was deze week zover, Jazz-a-Delic! Ik zit deze editie niet meer in de organisatie dus kon ik zelf genieten van het feest, ik het het erg naar m’n zin gehad en hoewel ik (voor mijn doen) m’n outfit best simpel vond, was ik wel tevreden😉 Verder heb ik besloten om maar weer eens iets te gaan doen aan m’n conditie, omdat ik toch heb gemerkt dat het wel erg slecht gesteld is ermee. Daarom loop ik nu af en toe ’s avonds een ronde met m’n moeder, je moet ergens beginnen he!
Verder heb ben ik een avondje gaan stappen met m’n vriendin Ef in Rotterdam, Vie Black Monday. We hebben een leuke avond gehad, al is het wel vreemd om te feesten op een maandagavond.

Geef een reactie

