NEW IN: COMFI SHOES

Ik heb heel veel pumps, hoge hakken, maar op een door de weekse dag is dat eigenlijk helemaal niet makkelijk lopen en draag ik liever comfortabele schoenen, die er nog wel fashionable uit zien. Dus ik ging op zoek naar twee paar makkelijke schoenen op Spartoo.nl. Een paar sneakers en een paar chiquere schoenen. Ik heb gekozen voor de lage versie van converse en dan in een lichte kleur, omdat toch de zomer eraan komt. De loafers waar ik het eerder over had waar blogger Victoria Tornegren ook vaak mee gespot wordt van Vagabond wilde ik ook heel graag hebben. Er was nog 1 paar in mijn maat, dus ik was superblij en heb ze meteen besteld!

De converse sneakers hebben ze bij Spartoo in verschillende vrolijke zomerse kleuren, maar ook de ‘classic’ zwarte variant. Kijk voor deze en nog heel veel andere schoenen, op spartoo.nl.

Geef een reactie

