WEEKLY DAIRY

aaron❤

eten bij de Bazar in Rotterdam!

jurkje van de Conscious collectie!

in de Mini showroom voor school

Ik kan het niet laten om toch weer een luipaardprintje te passen😉

Broodje Smos tijdens een harde dag werken op de Hogeschool

Vogeltje van m'n vriendin Anne, Twitter heet ie😀

Leuke mannenlook bij H&M!

Felle kleuren bij H&M

Seminar bij BMW Nederland

Ons Grand Dessert bij de Bazar was echt GRAND!

Heb een jurkje gevonden voor Jazz-a-Delic, dit is het dus niet geworden, maar ook leuk!

Nieuwste Mini!

Met Lon en Anne in Cafe 'Opa' in Rotterdam

Mn shoes van Nelly!😀


Zo dat was weer een drukke week. Veel voor school gedaan want we hebben een deadline te halen, volgende week moeten we een conceptpresentatie gaan houden bij Delta Zeeland Fonds voor een social media aanpak. En daarnaast moet ik een essay schrijven over ‘wat maakt een succesvolle blog’, dat onderwerp past natuurlijk wel goed bij me, dus het moet lukken! Ik ben einde van de week in Rotterdam geweest bij m’n vriendinnetjes Anne en Madelon om bij te kletsen en we zijn uit eten geweest bij de Bazar, altijd goed😉. De volgende dag moest ik met school naar BMW Group Nederland voor een seminar over marketing en hoe dit allemaal in z’n werk gaat bij BMW, erg interessant! We kregen ook nog een leuke goodiebag mee. Deze week ging ik ook op zoek naar m’n jurkje voor Jazz-a-Delic, want het is nog maar 1 weekje en dan is het al zover. Deze editie zit ik niet in de organisatie, dus ik kan nu volop van het feest genieten en daar heb ik wel zin in. Uiteindelijk heb ik ook een jurkje gevonden, voor een heel zacht prijsje dus dat was prima😉 Ook mijn schoenen van Nelly.com zijn binnengekomen, super op tijd! Bij H&M heb ik de Conscious collectie bekeken, daar was ik wel erg benieuwd naar na de persfoto’s gezien te hebben. En het was een heel erg mooie collectie. Op het moment wel iets boven m’n budget en het jurkje wat ik eigenlijk wilde hebben(de groene hierboven) stond toch niet zo mooi als ik had gedacht jammer genoeg. Dus dat is ‘m niet meer geworden. Mijn look voor Jazz-a-Delic komt waarschijnlijk volgende weekly dairy online!

Geef een reactie

