WEEKLY DAIRY

jurkje van H&M met zwart leren detail

heel mooi jurkje van H&M

Prada shoes voor € 20,- bij de tweedehands winkel

Ik heb ook een Pinterest profiel aangemaakt

We hebben paasei voor m'n oma gekocht🙂

gezond eten!

Een korte weekly diary, omdat ik niet heel erg veel heb gedaan deze week. Qua budget moet ik me even inhouden, maar kijken kan natuurlijk geen kwaad. Ik spotte dit leuke jurkje bij de H&M en die ga ik misschien nog wel een keer halen als ik wat meer te besteden heb, vind hem namelijk wel heel gaaf, klassiek maar toch met een leren detail aan de achterkant en open rug.
Ik heb ook een Pinterest profiel aangemaakt deze week. Je hoort er steeds meer over tegenwoordig en in het kader van de ‘social media’ minor die ik volg op school vond ik toch dat ik niet achter kon blijven. Het overgrote deel dat op Pinterest zit zijn wel vrouwen, maar ik vind het wel leuk om mijn inspiratie zo op een rij te zetten.
Vandaag ging ik naar ’t Kanten Brocantje’ in Terneuzen, een tweedehands winkel waar ze heel veel leuke dingen hebben voor weinig geld. Ik stuitte ook op deze mooie Prada ballerina’s voor 20 euro! Helaas paste ik ze niet, maar mocht jij maat 39 hebben en ze leuk vinden dan is het een mooie tip😉 Dit weekend staat verder natuurlijk in het teken van Pasen, dus hebben we een chocolade Paasei gekocht voor mijn oma.
Iedereen, vrolijk Pasen😉

Geef een reactie

