NEW: VERO MODA, ONLY & PIECES

Ik heb bij Grazia een tijdje terug bonnen gewonnen van PIECES, ONLY en VERO MODA(en Vanillia, maar die krijg ik nog). Afgelopen weekend was ik in Rotterdam en heb ik een deel van m’n bonnen ingeleverd. Superleuk om zo te shoppen! Ik heb bij PIECES een hoge taille-broek gekocht in een soort lichtroze met een glans erover. Die broeken zitten zo lekker! En nog een andere tregging met elastiek met een ‘verwassen’ look.
Bij Vero Moda heb ik een suede jack gekocht, supermooie kwaliteit, in een beige kleur. Kan ik bijna met alles combineren, dus dat vond ik wel een must-have. Daarna heb ik bij ONLY ook nog een hoge tregging gekocht maar dan in een lichte jeans kleur, ik heb deze tregging nu in 3 kleuren, meestal ben ik niet iemand die van 1 item meerdere kleuren koopt, maar deze broek zit heerlijk.

Geef een reactie

