NEW: PRIMARK PURCHASES!


Primark staat bekend om zijn belachelijk lage prijzen en daarom kon ik het niet laten een bezoekje te brengen afgelopen vrijdag in Hoofddorp bij de modeketen. Ik vind de winkel in Hoofddorp altijd een stuk overzichtelijker als die in Rotterdam en ze hebben er meestal ook nog meer dingen in mijn maat hangen, want in Rotterdam zijn de kleinere maten er meestal heel snel uit. Ik moet wel zeggen dat ik moet oppassen dat ik niet heel die tas volgooi als ik daar binnenloop, want ondanks dat de prijzen laag zijn, valt het me toch vaak weer tegen als je dan aan de kassa komt. Ik heb uiteindelijk de leukste dingen geselecteerd en meegenomen. Schoenen zaten ook in mijn tas, maar ja, ik moet toch zeggen dat ik er eigenlijk niet op kan lopen door de slechte kwaliteit dus die heb ik maar laten staan. Het Prada-look-a-like shirtje met de auto print is een van m’n favorieten en het mintgroene jurkje ben ik ook erg blij mee. De mintgroene broek staat alweer op marktplaats, omdat ik net die broek niet gepast had en die paste dus niet bij thuiskomst, dus als je geïnteresseerd bent, let me know😉 De blouse met kraaltjes aan de mouwen vind ik helemaal geweldig, super chique voor een helemaal niet chique prijs! Ik kan er weer even tegenaan zoals je ziet.

Geef een reactie

