TREND: SLIPPERS MET VERWISSELBARE BANDJES!

Ben je uitgekeken op je Havaianas en op zoek naar iets nieuws? Het Nederlandse merk Suavesoles komt met een slipper waarvan je de bandjes razendsnel kan veranderen! In dit geval heb je dus niet 1 maar 3 slippers voor de prijs van 1! De eerste collectie van Suavesoles heeft 15 kleuren voor de zolen voor zowel mannen als vrouwen en een overvloed aan verschillende bandjes.

Elk paar inclusief 3 bandjes kost  € 22,95 en is verkrijgbaar in de winkel en online: www.suavesoles.com.

3 thoughts on “TREND: SLIPPERS MET VERWISSELBARE BANDJES!

  1. hoi,

    hoe begin ik om mijn eigen slipper uit te brengen???

    technische tekeningen zijn al af en ik heb zelf een voorbeeld ontwerp gemaakt en al getest.

    deze slipper is 10x beter dan wat jullie hebben.

    ik wil graag samenwerken om mijn slipper op de markt te brengen.

    graag u reactie.

    • Hoi,

      Haha, nou ik schrijf alleen stukjes tekst over merken en bedrijven. Dus bij deze benader je hun niet op deze manier.
      En ik denk niet dat het een top idee is om te beginnen met ‘deze slipper is 10 x beter dan wat jullie hebben’, zo ga je geen samenwerkingspartners vinden.

      Succes met je slippers.

Geef een reactie

