MARNI H&M FAVOURITES!

Toen ik een tijd terug de eerste beelden van Marni for H&M zag was ik eigenlijk niet echt enthousiast. Ik houd niet zo van de drukke prints en de silhouetten vond ik ook niet echt heel vrouwelijk(deed me denken aan de Comme des Garcons collectie van H&M) en dus heb ik er niet zoveel aandacht aan besteed op de website als ik normaal wel doe bij designercollecties van H&M. Toch was ik nu wel blij verrast toen ik op de webshop van H&M zat te kijken naar alle items en dan voornamelijk de accessoires. Er zitten een aantal heel mooie accessoires tussen, vooral de statement kettingen en het kraagje met pailetten vind ik erg mooi. Daarnaast zijn de schoenen ook stunning, toevallig zag ik zojuist in de ELLE stijlbijbel nog een paar schoenen van Marni for H&M staan die niet op de website te vinden zijn, maar die waren ook echt prachtig(zilver!). De collectie ligt vanaf aankomende donderdag in de winkels en is dan ook online te koop, dus sla je slag!

Geef een reactie

