WEEKLY DAIRY

basic outfit en m'n extensions weer in

allemaal weer netjes geordend

m'n lievelingstassen

niets beter dan tosti met honing-mosterdsaus EN curry

nieuwe collecties bekijken

Ik houd van m'n schoenenkamer(tje)!

Weer een nieuwe weekly dairy online met wat dingen die ik afgelopen week gedaan heb. Een van de leukste dingen was dat ik op de redactie ben geweest bij Grazia, maar die foto’s kan je hier vinden. Ik heb ook m’n schoenen en tassen deze week eens geordend, wat weer hard nodig was. En toen ik toch daar mee bezig was heb ik ze ook maar eens geteld. Ik heb (en ik ben er trots op ;)) 76 paar schoenen en 30 tassen(inclusief clutches en kleine tasjes). Genoeg om de rest van m’n leven mee door te komen, maar van die schoenen gaan er binnenkort weer een hoop weg(lees Marktplaats). Ik heb een tijdschrift gekregen van m’n pa met alle collecties erin van 2012, heel erg leuk om te bekijken en inspiratie op te doen.

2 thoughts on “WEEKLY DAIRY

Geef een reactie

